Kilpailet kanssani lähdöistäsi
minun lähdöilläni.
Ei se sovi, lähteä.
Ei se sovi, kilpailla.
Puhut muttet puhu
etten minä puhuisi.
Ei asioista
joita et halua kuulla.
Ei asioista
joista minä haluan puhua.
Minä puhun vain
pahan olosi.

Et halua vaikenemista
et aikaa jossa ei ole mitään
muttet anna etkä ota vastaan.
Koska en tule sinuksi
etkä sinä halua minuksi.
Ei ole persoonia
on vain sinä.
Ja minä
silloin kun se määrittää
sinut enemmäksi.

Et halua minun lähtöjäni
mutta minun on katsottava sinun lähtösi.
Jos lähden
lähden koska sinäkin lähdet
en siksi, että se olisi tarpeellista.
Minulla ei ole kuin sinun tarpeesi
sinun puheesi ja sinun aikasi.

Olet vetänyt viivan
sinun elämäsi ja meidän elämämme välille.
Ensin olet sinä, sitten me.
Minä olen kadonnut
ja löytynyt sinusta
kun katsomme maailmaa sinun silmin.

Rakkaus
eläisikö se vain sinun tahdostasi
ja jäisinkö minä tähän
jos joku oikeasti näkisikin.

Olen väsynyt saamaan tyhjyyttä takaisin.